Suchergebnisse

15 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12018

Ideological and real socialism of my Soviet childhood, schooling, and teaching: Multi-consciousness

BASE

Open Access#22015

Legitimacy of non-negotiable imposition in diverse approaches to education

BASE

Open Access#32011

Imagining No Child Left Behind Freed from Neoliberal Hijackers

BASE

Aufsatz(elektronisch)#44. Dezember 1998

When Solo Activity Is Not Privileged: Participation and Internalization Models of Development

In: Human development, Band 41, Heft 5-6, S. 326-349

ISSN: 1423-0054

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52015

Values in dialogic pedagogy

BASE

Open Access#62017

Promoting students' ownership of their own education through critical dialogue and democratic self-governance

BASE

Open Access#72016

Radical Proposal for Educational Pluralism and The State's Educational Neutrality Policy

BASE

Open Access#82014

Democratic Dialogic Education For and From Authorial Agency: An Interview with Professor Eugene Matusov

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102022

The University of Students: A place for joint self-education

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1113. Oktober 2008

Children's Planning of Classroom Plays with Adult or Child Direction

In: Social development, Band 17, Heft 4, S. 998-1018

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122017

Dialogic & Critical Pedagogies: An Interview with Ira Shor

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#15Juni 1992

Social process theory of emotion: A dynamic systems approach

In: Social development, Band 1, Heft 2, S. 122-142

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft